Saturday, January 1, 2011

FirstJanuary2011 The Movie :)

entri kali ni citer pasal new year la kan..ini last ma aku ckap dkat mak aku bagi mengizinkan kaki ku melangkah keluar dr rumah..padahal nak pegi jusco je. pegi tanye abah boleh hantarkan x die ckap dan bermaksud die mengizinkan. Alhamdulillah. pada 1st Januari 2011 aku dah keluar pegi jusco jumpe EraZainuddin , RaihanaAlya + kazen aku Hazmeer . dari pukol 11 lebih camtu sampai kol 7 malam. baru puas borak kan. haha .okay let's cekidout the pictures :

excited ?






RM ???

sweet dream konon~




ape tu derr -.-'

shyshy~




dimplesimple:)

krik krik krik *

arabic:P
gediks ~





wahh ~

still waiting~

ontheway~

pancung !

kasi potong!

2011 hair ;)
ORIGHT
KESIMPULANNYA , ini sume aku buat dalam satu hari :)
gtg , dil pukol 6 kejut abah my abah says..
pegi MELAKA hantar my 3rd cutest sista smbg degree ..

Assalamualaikum :)

2 comments:

PADLE said...

weewit!!

kmslm kat si cantik manis bdue tu eyh..

aidil aziz said...

owhh boleh boleh..